onsdag 16 januari 2013

Vardagen

Gör detta inlägget för dig mamma för att du tjatar om att jag är så dålig på att uppdatera :). Saken är bara den att jag vet inte vad jag ska skriva... Dagarna ser ungefär lika dana ut, eller har gjort den närmsta veckan i varjefall. Jobbat på kvällarna och kommit hem runt 6-7 på morgonen då har jag lagt mig och sovit till klockan 10 för att checka ut så jag kan byta rum. Vi kunde inte flytta in till personalsovrummet förrän i måndags, eller jag flyttade in då och Johanna flyttade in idag. Så ända sedan förra onsdagen så har jag behövt byta rum varje dag för det inte funnits plats i samma rum alla dagar. Så det har inte blivit så mycket vila det senaste vilket varit ganska påfrestande. Älskar jobbet, tycker verkligen det är jättekul! Och det är som roligast när jag och Johanna jobbar tillsammans. Alla som jobbar där är underbara människor, tror detta kommer att bli hur bra som helst. Ja det var la det jag hade att skriva om tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar